SZERZŐDÉSKEZELÉS MESTERFOKON- Webinárium
Ismerje meg a SharePoint automatizálás lehetőségeit online bemutatónkon,
és tegye fel kérdéseit kollégáinknak!
Szerződéskezelési
megoldásra van szüksége?
Nincs több elveszett szerződés, jogosulatlan hozzáférés és a szerződésvéleményezés/jóváhagyás folyamatát is kontrollált mederbe terelheti.
Csatlakozzon hozzánk és tudjon meg többet!
A webináriumon felvázoljuk:
- mennyire hatékony a SharePoint alapú dokumentumok különböző verzióinak kezelése, automatikus továbbítása és jóváhagyása,
- miként lehet az egyes szerzősédekhez kapcsolódó feladatkiosztást és a hierarchikus jóváhagyást kialakítani,
- és milyen lehetőségek vannak a kiosztott feladatok aktuális állapotának nyomon követésére, keresésére, szűrésére.
Megismerheti az Aloha szerződéskezelő megoldását, amely többek között:
- támogatja a különféle szállítói és vevői szerződéssablonokat és formanyomtatványokat (pl. TIG),
- a szerződések lejáratkor, illetve az aktuális teljesítési határidőkről automatikus figyelmeztetést küld az érintetteknek,
- a véleményezés és jóváhagyás hatékonyan menedzselhető felgyorsítva ezzel a szerződések megkötését,
- biztonságos hozzáférési jogosultságok beállításával, minden érintett a számára releváns szerződést láthatja.
Előadók
Kovács Levente – Ügyfél menedzser
Németh Zsolt – Kereskedelmi és stratégiai igazgató
Temesi Attila – Product owner
Időpont: 2023. június 29. csütörtök, 15:00-16:00
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
FOLYAMAT AUTOMATIZÁLÁSI MEGOLDÁSOKAT KÍNÁLUNK
DOKUMENTUM-KEZELŐ
- Fokozza vállalata hatékonyságát, átláthatóságát és az egységességét
- A megbízható munkafolyamat-motor által automatizálhatja az üzleti folyamatokat
- Több felhasználó dolgozhat egyidejűleg egy folyamatban
- Nyomon követheti a változásokat és feladatokat oszthat ki
- Biztonságosan és hatékonyan oszthat meg és fogadhat dokumentumokat
- Rendszeres jelentéseket kap, így valós adatokon alapuló döntéseket hozhat
MINŐSÉGIRÁNYÍTÁS
- Elemzi a minőségirányítási adatokat
- Tendenciák válnak láthatóvá, amik felhasználhatók a döntéshozatalhoz
- A veszélyek gyorsan azonosíthatók
- Beavatkozhat, mielőtt fellépne újra egy probléma
- A probléma okai is kimutathatók az adatokból
- A rendszerek integrálása által mindenki ugyanazzal az adatkészlettel és adatforrással dolgozik
SZERZŐDÉSKEZELŐ
- Bármikor gyorsan visszakereshető szerződések
- Mindig elérhető és nyomon követhető a szerződés aktuális verziója
- Különböző szempontok szerint a szerződések szűrése és keresése
- Lejáratkor automatikus figyelmeztetést küld a rendszer
- A véleményezés és jóváhagyását hatékonyan menedzselhető
- Biztonságos a hozzáférési jogosultságok kezelése
SZÁMLAIGAZOLÓ- FOLYAMAT
- Nincsenek hiányzó bizonylatok
- Figyelmeztet a fizetési határidőkről
- Naprakész lekérdezést nyújt a számlák jóváhagyási folyamatáról
- A rendszer használata egyszerű és könnyen elsajátítható
- Alacsony üzemeltetési költség
JELENTKEZÉS WEBINÁRIUMRA
Kérjük adja meg a szükséges adatokat, hogy elküldhessük önnek a csatlakozáshoz a linket.
Telefon: +36 70 408 2028
Email: sales@aloha.hu
Cím: 1117, Budapest Alíz utca 1. (Office Garden Irodaház, B. épület, 7. emelet)