Oldal kiválasztása

Aloha Szerviz

A megbízhatóan működő informatikai háttér nélkülözhetetlen a sikeres és az eredményes tevékenységhez. A munkavégzést támogató eszközök majdnem olyan fontosak, mint a jó munkaerő.

%

ÜGYFÉLELÉGEDETTSÉG

VIZSGÁK SZÁMA

AKKREDITÁCIÓ

ÉVES ESETSZÁM

Fontos változás!

A változó piaci igények alapján alakítjuk folyamatainkat. 
A jövőben budapesti szervizünk, a helyszíni javítást, futárszolgálattal történő beszállítást, illetve a kollégákkal történő eszköz logisztikát részesíti előnyben. 

Ennek következtében budapesti szervizünkben 2024 március 11-től a személyes ügyfélszolgálat megszűnik 

A HP rangos elismerésben részesítette szerviz csapatunkat!

Az Ügyfélszolgálati Kiválóság 2024 díj az ügyfelek kiszolgálásában elért kiválóságunkat bizonyítja.

Köszönjük ügyfeleinknek és partnereinknek a bizalmat!

HP Customer Service Excellence 2024

Magunkról

Színvonal, gyorsaság, megbízhatóság – több mint huszonöt éve ezek a hívószavak jellemzik az Aloha szerviz munkásságát. Magasan képzett szakembereinkkel, széleskörű tapasztalatunkkal, infrastruktúránkkal, gyártói összeköttetéseinkkel a kezdetektől azon vagyunk, hogy ügyfeleink minden igényét kielégítsük – legyen szó garanciális vagy garancián túli meghibásodásról, új eszköz üzembehelyezéséről, karbantartásról, hibamegelőzésről, szerződött partnereink esetében üzemeltetésről. Átlagosan évi 5000 szervizesetünk, 99,5 %-os hatékonyságunk, szigorúan szabályozott, a gyártói előírásokat minden esetben követő folyamataink garanciát jelentenek a minőségre. Munkatársaink folyamatos szakmai képzése, a tevékenységi körünkbe évről évre bevont újabb területek pedig biztosítják a megújulást, a naprakészséget. Célunk, hogy az elmúlt évek tapasztalataira építve, a bejárt utat követve, ám új kihívásokra nyitottan álljunk ügyfeleink rendelkezésére a jövőben is.

Legyen szó hardverről vagy szoftverről, szolgáltatásunk – néhány kivételtől eltekintve – a HP teljes palettáját lefedi. A meghibásodott monitorok, nyomtatók, desktopok, notebookok, plotterek javítását igény szerint helyben, vagy szervizünkben végezzük. A magas színvonalú szervizelés kulcsa bőséges raktárkészletünk és a gyártó képzésein rendszeresen résztvevő szakembergárdánk.

Az Aloha Szerviz napi kapcsolatban áll a Lenovoval, több mint 10 éve végzi a Business termékvonal (Think széria) minden tagjának – köztük desktop-ok, notebook-ok, monitorok – garanciális és garancián túli javítását.

Repertoárunkból nem maradhat ki a rendkívül jó ár / érték arányú ajánlatokkal előrukkoló, rugalmas informatikai struktúrát kínáló Dell eszközök garanciális ügyintézése sem.

Szerviz- és karbantartási valamint Install and Startup szolgáltatásunk a Hewlett Packard Enterprise szinte teljes szerver palettáját lefedi. Munkatársaink naprakész tudással, a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatással állnak ügyfeleink rendelkezésére, kiemelt garanciával vagy egyedi szerződéssel rendeljező eszközök esetében a hét minden napján 24 órában.

Legyen szó notebook-ról, monitorról, vagy elromlott szerver alkatrészről, a precíz német tervezést a japán minőséggel kombináló Fujitsu termékek esetén is a hibák gyors, hosszú távú megoldására, illetve a problémák megelőzésére törekszünk.

Cím (Budapest)

1117 Budapest
Irinyi József utca 30.
(nincs személyes ügyfélszolgálat)

Cím (Debrecen)

4025 Debrecen
Széchenyi utca 1.

}

Nyitvatartás

Munkanapokon
9:00 – 17:00

Elérhetőségek

szerviz@aloha.hu

Tel.: 06 (1) 361 4260