SharePoint Automation
Automatizálja folyamatait SharePA megoldásunkkalMinden vállalatnak fontos, hogy a munkatársak időigényes adminisztráció helyett értékteremtő tevekénységükre tudjanak fókuszálni.
Keretrendszerünk segítségével intelligens, automatizált üzleti folyamatokat hozunk létre, amik jelentősen hozzájárulnak a szervezeti hatékonyság javításához, elavult üzleti rendszerek korszerűsítéséhez és magasabb szintre emeléséhez.
A Microsoft SharePoint Online alkalmazásba ágyazott workflow rendszerünk mindezeken túlmenően automatizálja a szabályozott munkafolyamatokat és tevékenységeket.
Megfelelően kialakított automatizációval
alacsonyabb költségek mellett magasabb szinten szolgálhatók ki az ügyfelek
Dokumentumkezelés és Folyamatmenedzsment
Integráltan biztosítja a dokumentumok, a folyamatok, az értesítések és a feladatok egész rendszerre kiterjedő egységes kezelését, lehetővé téve az automatizált folyamatok futtatását.
Kiemelt területek
- Komplex, nagyvállalati folyamatok modellezése
- Automatizált jogosultságkezelés, verziókezelés
- Dokumentumok életciklusának automatizált kezelése
- Dinamikus sablonok alkalmazása, folyamatok során változó adattartalommal
- Grafikus Workflow szerkesztő
- Teljes körű riportálhatóság
Miért érdemes automatizálni a folyamatokat?
- Fokozza vállalata hatékonyságát, átláthatóságát és az egységességét
- A megbízható munkafolyamat-motor által automatizálhatja az üzleti folyamatokat
- Több felhasználó dolgozhat egyidejűleg egy folyamatban
- Nyomon követheti a változásokat és feladatokat oszthat ki
- Biztonságosan és hatékonyan oszthat meg és fogadhat dokumentumokat
- Rendszeres jelentéseket kap, így valós adatokon alapuló döntéseket hozhat
AUTOMATIZÁLT MINŐSÉGIRÁNYÍTÁS
ISOCloud
A minőségirányítási folyamatok digitalizálása hatalmas előnyökkel jár a tanúsítási folyamat egyszerűsítésében és ésszerűsítésében a vállalatok és a szervezetek számára. Az integrált rendszerek pedig megoldást nyújtanak a különböző területek digitális összekapcsolására.
Miért érdemes automatizálni a folyamatokat?
- Elemzi a minőségirányítási adatokat
- Tendenciák válnak láthatóvá, amik felhasználhatók a döntéshozatalhoz
- A veszélyek gyorsan azonosíthatók
- Beavatkozhat, mielőtt fellépne újra egy probléma
- A probléma okai is kimutathatók az adatokból
- A rendszerek integrálása által mindenki ugyanazzal az adatkészlettel és adatforrással dolgozik
Szerződéskezelő-folyamat támogatás
Az ügyfél szerződéseinek nyilvántartását és elektronikus jóváhagyását támogató rendszer a szállítói és vevői szerződések, valamint keretszerződések kezelésére szolgál. A szerződés jóváhagyás folyamatát az igényeknek megfelelően beállított automatizmusokkal kezeli a rendszer.
Miért érdemes automatizálni a folyamatokat?
- Bármikor gyorsan visszakereshető szerződések
- Mindig elérhető és nyomon követhető a szerződés aktuális verziója
- Különböző szempontok szerint a szerződések szűrése és keresése
- Lejáratkor automatikus figyelmeztetést küld a rendszer
- A véleményezés és jóváhagyását hatékonyan menedzselhető
- Biztonságos a hozzáférési jogosultságok kezelése
MIÉRT AZ ALOHA INFORMATIKA KFT?
Az elmúlt 25 évben a rendszerintegráció terén az Aloha Informatika Kft. a hazai informatikai piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát.
„A szervezeti struktúra, a belső folyamatok és szabályozások alapján vezéreljük és transzparensé tesszük ügyfeleink munkafolyamatait. A rendszerek biztosítják, hogy a vezetők felügyelhessék a folyamatokat. Minden esemény tárolásra kerül, utólag visszakereshető és riportálható, ezáltal feltárhatók a folyamatokban és szervezetben meglevő hiányosságok és problémák.”
A felhőben hiszünk
Megoldásainkat javarészt a Microsoft Cloud szolgáltatásaira építettük
Microsoft Gold partnere
Microsoft Cloud kompetenciánk és minősített szakértő csapatunk rendelkezésre áll
Fejlesztői és oktatói csapat
Nem csak az alapbeállításokban segítünk. SharePoint és Dynamics 365 fejlesztői csapatunk az egyedi igények megvalósításában is segít
MINDENBEN SEGÍTÜNK
FELMÉRÉS
Segítünk felmérni üzleti igényeit és megkeressük a megfelelő megoldást
ADATMIGRÁCIÓ
Segítünk a meglévő adatok átköltöztetésben az új rendszerbe
BEVEZETÉS
A bevezetésen túl, az új rendszer testreszabásában is számíthatnak ránk, hogy az igényeik szerint működjön
OKTATÁS
A megfelelő használat érdekében segítünk az oktatásban
TÁMOGATÁS
A bevezetés után is támogatjuk ügyfeleinket. Ha menet közben kérdések merülne fel, szakértői csapatunk segít ezek megválaszolásában
KAPCSOLAT
Szerviz: 06 (1) 361 4260
Tanácsadás :
BI és Workflow: +36 70 408 2028
Email: sales@aloha.hu
Cím: 1117, Budapest Alíz utca 1. (Office Garden Irodaház, B. épület, 7. emelet)