ÜZLETI INTELLIGENCIA A LOGISZTIKÁBAN - Webinárium
Az üzleti intelligencia a döntéshozatal alapjául szolgáló információfeldolgozás.
Az adatoktól az információn keresztül a megalapozott döntésekig.
A bizonytalan piaci környezetben természetesen adatok szükségesek a stratégiai tervezéshez, de a kinyerhető adatoknál is sokkal fontosabb az adatok feldolgozása oly módon, hogy a feldolgozás által új felismerésekre tegyünk szert, rejtett mintázatokat és kapcsolatokat találva, melyek segíthetik a döntéshozást, a trendek és a lehetőségek előrejelzését.
Jelen webináriumon arra fókuszálunk, hogy ezek az úgynevezett üzleti intelligencia adta technológiák és kapcsolódó eszközök, hogyan tudnak beépülni a komplex logisztikai rendszerekbe, hogyan képesek fokozni döntéshozók informáltságát és cselekvési képességeit. Megmutatjuk, hogy mindezen rendszerek, mennyire fontosak lehetnek a logisztikában, illetve hogyan segíthetik majd a jövőbeli döntéshozók munkáját.
A webnináriumon gyakorlati példán keresztül mutatjuk be, hogy
- mennyire hatékony az üzleti intelligencia (BI) a szállítmányozás területén
- hogyan valósíthatók meg a testre szabott kimutatások valós idejű adatok alapján
- miként lehet az egyes adatokhoz kapcsolódó összefüggéseket értelmezni
- miért lehet gyors és pontos előrejelzéseket tervezni és az hogyan javítja eredményességet
- mit jelent az üzleti modellezés, és milyen döntéstámogatási keretet ad a menedzsment részére
A fentieken kívül olyan speciális kérdéseket is érintünk, mint pl.
- csökkenthető-e az ügyfélszolgálati válaszidő, és növelhető-e az ügyintézés hatékonysága
- növelhető-e a sales folyamatok eredményessége
- milyen operációs rendelkezésre állás szükséges a sales tervek teljesítéséhez…
Előadók
Németh Zsolt – Kereskedelmi és stratégiai igazgató
Kovács Levente – Ügyfél menedzser
Mészáros András – BI üzletágvezető
Időpont: 2023. május 4., csütörtök, 15:00-16:00
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
MEGOLDÁSOKAT KÍNÁLUNK
SALES
- Hogyan alakul az éves terv értékesítőnkként?
- Melyik termék a rentábilis, illetve melyiknél nő vagy csökken a profit?
- Hogyan alakul egy adott időszak megrendeléseinek száma a tervhez vag y a múlthoz képest?
- Sikerül-e időben a vásárlói trendeket felismerni?
- Ismertek-e az esetleges piaci rések, találhatóak-e további potenciális „upsell” alternatívák melyek voltak a legsikeresebb sales ciklusok?
OPERATÍV TERÜLET
- Mekkora egy adott időszakra vonatkozó termelési volumen termékenként?
- Hogyan lehet készülni a szezonális értékesítésre?
- Milyen készletezési szint szükséges a sales tervek teljesítéséhez?
- Hol és kinél jelentkezik a legtöbb túlóra, egyáltalán indokolt-e?
PÉNZÜGY
- Mikor lesz a cég fizetési mélyponton?
- Mennyi forgóeszköz hitelre lesz szükség?
- Milyen megtérülést hoz egy beruházás és mikor érdemes elkezdeni?
- Mennyi a készlet forgási sebesség termékenként és termékcsoportonként?
HUMÁN ERŐFORRÁS
Hogyan változik a cég eredményessége különböző bónusz rendszerek alkalmazásával?
Miként optimalizálható a telefonos ügyfélszolgálat szolgáltatás, növelhető-e az aktivitás, a válaszidő, valamint a kiszolgálás eredményessége?
Működik-e a nagy pontosságú automatizált adatbecslés a jövő trendjeinek meghatározása?
JELENTKEZÉS WEBINÁRIUMRA
Kérjük adja meg a szükséges adatokat, hogy elküldhessük önnek a csatlakozáshoz a linket.
Telefon: +36 70 408 2028
Email: sales@aloha.hu
Cím: 1117, Budapest Alíz utca 1. (Office Garden Irodaház, B. épület, 7. emelet)